Sunday 8 March 2015

I-GREAT DAMAI


"NIKMATI PERKARA YANG LEBIH BAIK DALAM KEHIDUPAN DENGAN PERLINDUNGAN KOMPREHENSIF YANG BERPATUTAN " 

( "ENJOY THE FINER THINGS IN LIFE WITH AFFORDABLE COMPREHENSIVE PROTECTION " )

Konsep Takaful

Takaful merupakan konsep saling bantu membantu berdasarkan prinsip perpaduan, kerjasama dan tanggungjawab.  Peserta membuat caruman berdasarkan Tabarru' (sumbangan) ke dalam dana yang akan digunakan untuk membantu satu sama lain semasa kesusahan.

JALANI HIDUP DENGAN SEPENUHNYA....

Jalani hidup dengan sepenuhnya adalah mengenai memiliki semua perkara yang diingini.  Anda bebas memenuhi semua perkara yang diingini.  Anda bebas memenuhi matlamat hidup tanpa perlu bimbang tentang masa depan.  Anda inginkan peluang untuk merealisasikan matlamat tersebut dan pada masa yang sama masih kekal dilindungi...dari segi kewangan dan perubatan....

Memperkenalkan i-GREAT DAMAI.... Pelan Takaful Keluarga berkaitan pelaburan yang mampu dimiliki, menjadi pelindung anda untuk menghadapi perkara di luar dugaan serta membantu mencapai matlamat dengan minda yang tenang.

i-GREAT DAMAI menawarkan kombinasi perlindungan Takaful dan pelaburan, yang melindungi keluarga anda daripada masalah kewangan sekiranya berlaku Kematian atau Hilang Upaya Total dan Kekal.  Dengan serendah RM100 sebulan, anda boleh menikmati perlindungan dan pada masa yang sama peruntukan pelaburan anda akan meningkat seiring dengan masa.

Ingin mengetahui lebih lanjut tentang produk ini...hubungi saya melalui sms/whatsapp/telegram 0196611565 atau email saya saypoolsgov@gmail.com




No comments:

Post a Comment