Saturday 7 March 2015

GREAT EASTERN TAKAFUL


Great Eastern Takaful Berhad ( dahulu dikenali sebagai Great Eastern Takaful Sdn Bhd ) merupakan sebuah syarikat usahasama antara I Great Capital Holding Sdn Bhd ( I Great ), anak syarikat Great Eastern Holdings Limited dan Koperasi Angkatan Tentera  (M) Berhad, yang telah berjaya mendapatkan lesen operasi pada 6 Disember 2010 dan dilancarkan secara rasmi pada 10 Disember 2010.

GETB membawa pendekatan 'Takaful Untuk Semua' dengan visinya "Menerokai Kehidupan Hebat dan Ceria : TAKAFUL UNTUK ANDA & SAYA".  Syarikat usahasama ini memperluaskan penawaran dalam mempertingkatkan perkhidmatan kewangan Islam dan juga keupayaan perkhidmatan kepada para pelanggannya dengan mencabar operasinya ke tahap yang baru dalam industri Takaful yang sedia ada.

GETB telah dianugerahkan anugerah "Pengendali Takaful Baru Terbaik 2011", anugerah "Institusi Baru Terbaik 2012" dan "Pengendali Takaful Terbaik Asia 2013" oleh Islamic & Business Finance yang berpangkalan di Dubai.

Produk-Produk Great Eastern Takaful


  1.  I-Great Damai
  2.  I-Great Amal
  3.  I-Great Iqra
  4.  I-Great Abadi
  5.  I-Great Teras
Maklumat lebih lanjut bolehlah menghubungi saya 0196611565 untuk mengetahui produk-produk Great Eastern Takaful secara lebih mendalam ataupun jika anda berminat untuk mendapatkan Quotation yang bersesuaian dengan budget anda...Saya sedia untuk membantu anda...




No comments:

Post a Comment